Як оформить замовлення клієнта

Вопросы по работе подсистемы "CRM" в "Дебет Плюс V12"

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Ср авг 15, 2012 2:56 pm

Наприклад у килькисні залишки створені на 23.06.2012 коли я формую видатну накладну на сьогоднишню дату то пише що залишків не має(а якщо я дату ставлю 23.06.2012 то документ проходить.А мені потрібно щоб килькісні залишки залишалися на тій даті яку я встановила спочатку а видатна накладна напрклад сьогоднішньою датою так можна?
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Oksana » Ср авг 15, 2012 3:23 pm

Тетяна писал(а):.А мені потрібно щоб килькісні залишки залишалися на тій даті яку я встановила спочатку а видатна накладна напрклад сьогоднішньою датою так можна?

Звичайно, так можна, так і відбувається робота в програмі.
Тетяна писал(а):коли я формую видатну накладну на сьогоднишню дату то пише що залишків не має(а якщо я дату ставлю 23.06.2012 то документ проходить.

Таке можливо, якщо вже списано товар у період з 24.06.2012 по сьогоднішній день. Перевірте, чи немає у Вас зайвих документів. Наприклад, можна запустити картку складського обліку по одному товару, щоб подивитися, які дії з ним відбувалися за вказаний період часу.
Аватара пользователя
Oksana
Консультант
 
Сообщения: 975
Зарегистрирован: Чт июл 01, 2010 5:24 pm
Откуда: Киев

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Ср авг 15, 2012 3:39 pm

Товар не списано і лишніх докуметів не має.Я тільки запускаю програму створила номенклатуру кількісні залишки(на слидуючий рік) контрагенти пробою формувати видатну накладну и ось така ситуація з цими датамия я пробувала ставити вже 2013 рік и нічого постійно пише залишків не має((
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Oksana » Ср авг 15, 2012 3:51 pm

Якась у Вас містична ситуація. Дзвоніть у наш офіс (контакти, а також (044) 564-98-58), а то ми вже не знаємо, що у Вас з даними сталося.
Аватара пользователя
Oksana
Консультант
 
Сообщения: 975
Зарегистрирован: Чт июл 01, 2010 5:24 pm
Откуда: Киев

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Ср авг 15, 2012 3:56 pm

Дякую якщо не налаштую буду телефонувати
вибачте будь-ласка що я з своїми тупими питаннями я просто з подібними програмами не працювала
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Дарья » Ср авг 15, 2012 4:02 pm

Ви телефонуйте зараз. Відділ супроводу для того і існує, щоб допомогти користувачам з різним рівнем знань освоїти програму.
Аватара пользователя
Дарья
Консультант
 
Сообщения: 1774
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 9:40 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Чт авг 16, 2012 7:47 am

У мене як не день так проблема(Зникли кількісні залишки але в архіві вони є як як встановити назад
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Чт авг 16, 2012 8:31 am

знашла сама вибачте
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Пред.

Вернуться в CRM (Управление отношениями с клиентами)

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

cron