Страница 1 из 4

Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Сб авг 28, 2010 2:38 pm
andriychernyukh
Чи можка в дебеті створити кілька організацій, але так щоб в штатному розписі зиписи відрізнялися для цих організацій. Тому що я створював дві організації, а підрозділи у них називалися однаково і список працівників також не відрізнявся.

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн авг 30, 2010 9:23 am
Татьяна
В Вашем случае лучше использовать 2 разные базы с одинаковыми справочниками, то есть, создаете базу 1, назовем ее base1, настраиваете, как обычно и создаете в ней все справочники
Изображение
далее создаете базу 2 с названием, например,base2
Изображение
в настройках организации снимите галочку "использовать одну базу данных для всех логических частей БД", после этого нижнее окно с названиями меток станет активным, здесь нужно напротив каждой метки поставить соответствующую базу, в Вашем случае напротив метки справочников организаций CL_MDB и, если нужны расширения, то и напротив метки EXT напишите название базы 1

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн авг 30, 2010 10:13 am
andriychernyukh
Ви не могли б, якщо ваша лоска, покроково описти створення баз та налаштування довідників, тому що я ще жодного разу цього не робив.

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн авг 30, 2010 11:01 am
Татьяна
На якій СУБД Ви працюєте?

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн авг 30, 2010 12:13 pm
andriychernyukh
MySql

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн авг 30, 2010 1:43 pm
Татьяна
У Вас є одна база, назвемо її база 1, в якій Ви працюєте, за замовченням називається dpbase. Вам потрібно додати ще одну базу, назвемо її база 2, в якій всі довідники будуть використовуватись з бази 1, але розрахунки будуть окремі.

Для цього потрібно створити нову папку,наприклад, org2new в каталозі DebetPlusV12/base, і перенести в неї вміст папки org2.

Далі потрібно додати нову базу в Дебет база 2, переіменувати назву бази в файлі dpbase.arh (оскільки в СУБД MySql не може бути дві бази з однаковою назвою), налаштувати базу на новостворену папку org2new і вкачати архів, як це зробити див. інструкцію "Подключение БД MySql". При налаштуванні бази 2 не забудьте зняти мітку "використовувати одну БД для всіх логічних частин БД" і налаштувати правильне співвідношення мітки і ім'я бази, як було показано на мал.2 в попередній моїй відповіді.

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Вт сен 07, 2010 2:50 pm
andriychernyukh
Якщо я, таким чином як Ви описали, створю дві організації, то чи будуть відрізнятися для них плани рахунків(потрібно щоб відрізнялися)?

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Вт сен 07, 2010 3:08 pm
Татьяна
Якщо робити налаштування 2-х баз вищеописаним методом, то план рахунків у цих базах буде однаковий.
Якщо ж Вам потрібен план рахунків для кожної бази окремий, потрібно створювати 2 бази нічим між собою не зв'язані, тобто для кожної бази будуть свої довідники і свої розрахунки.

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Вт сен 07, 2010 3:22 pm
andriychernyukh
тобто на тому скріні, де всюди в таблиці dpbase2, і лише у двох місцях dpbase1, треба всюди поставити dpbase2. А чи треба також забирати галочку "використовувати одну базу для всіх логічних частин бази"?

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Вт сен 07, 2010 4:08 pm
Татьяна
Якщо ви хочете налаштувати дві абсолютно окремі бази, то при створенні 2-ї бази залишайте галочку "використовувати одну базу для всіх логічних частин бази", головне вкажіть правильну назву для бази 2 і налаштування

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Ср дек 08, 2010 11:28 am
andriychernyukh
Потрібно створити в дебеті дві окремі організації(тобто потрібно дві оремі бази). СКБД-MySQL. При встановленні Дебету одна база вже є.
За інструкцією створюю другу. Вказую при налаштуванні: СКБД, сервер, назву бази, шлях до налаштувань. Роблю імпорт із архіву видає повідомлення mes2(у вкладенні). Тисну "ОК" видав повідомлення mes3 (у вкладенні). Як результат, коли хочу преглянути довідники аналітики, то навіть нема пунктів меню, які на них вказують.
В чому може бути причина і як виправити цю ситуацію.

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Ср дек 08, 2010 12:37 pm
Oksana
Ви в архіві замінили назву dpbase на dpbase2 так, як вказано у інструкції по підключенню бази MySQL (зауваження перед пунктом 4)? Також імпорт бази з архіву слід робити під користувачем root.

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн фев 14, 2011 1:44 pm
Kseniya
Если я создала в одной базе разные организации ни чем между собой не связанные, то это не правильно? Нужно создавать для каждой организации свою базу?

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Пн фев 14, 2011 6:17 pm
Татьяна
Если я создала в одной базе разные организации ни чем между собой не связанные, то это не правильно? Нужно создавать для каждой организации свою базу?

Если организации ничего между собой не связывает (справочник номенклатуры, справочник контрагенов и т.д.) - то нужно на каждую организацию создавать отдельную базу

напишите на какой СУБД работаете - поможем с созданием и настройкой баз :D

Re: Як створити в системі кілька організацій

СообщениеДобавлено: Вт янв 08, 2013 12:59 pm
vnn38
Татьяна писал(а):Для цього потрібно створити нову папку,наприклад, org2new в каталозі DebetPlusV12/base, і перенести в неї вміст папки org2.

Далі потрібно додати нову базу в Дебет база 2, переіменувати назву бази в файлі dpbase.arh (оскільки в СУБД MySql не може бути дві бази з однаковою назвою), налаштувати базу на новостворену папку org2new і вкачати архів, ...

Що означає "налаштувати базу на новостворену папку org2new".