Як оформить замовлення клієнта

Вопросы по работе подсистемы "CRM" в "Дебет Плюс V12"

Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 12:23 pm

У нас малення фірама яка займається продажем рослин.Підкажить будь-ласка як нам налашувати систему.Нам потрібно фортувати закази клієнтів тобто щоб ми бчила якій товар на яку дату кому відправити.Я знашала тильки Заказ поставщику а замовлення кієнта???Заповнили атрибути фірми контрагенти,номенклатуру,кількісні остатки
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Oksana » Вт авг 14, 2012 12:53 pm

Рахунок-фактура - це замовлення клієнта (зі складу товар не списується, а лише резервується). Він може бути оплачений або неоплачений. Якщо Ви надсилаєте товар клієнту, то формуєте автоматично на основі рахунка-фактури видаткову накладну (товар уже списується зі складу).
Документ "Замовлення постачальнику" використовується для роботи з постачальниками товарів, а не покупцями.
Аватара пользователя
Oksana
Консультант
 
Сообщения: 975
Зарегистрирован: Чт июл 01, 2010 5:24 pm
Откуда: Киев

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 1:00 pm

Дякую,я так і думала.Ще одне питання коли я вибираю номенклатуру в рахунку фактурі або в видатковій накладній то пише що залишків не має хоча вони є.
Якщо Ви надсилаєте товар клієнту, то формуєте автоматично на основі рахунка-фактури видаткову накладну (товар уже списується зі складу).Як це зробити?Буду вдячна за допомогу
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Дарья » Вт авг 14, 2012 1:08 pm

Тетяна писал(а):Ще одне питання коли я вибираю номенклатуру в рахунку фактурі або в видатковій накладній то пише що залишків не має хоча вони є.

Если пишет, что нет остатков, значит их нет на эту дату с указанными подразделением, МОЛ и счетом из плана счетов. Внимательно посмотрите в ведомости остатков на дату списания: какие указанны подразделение, МОЛ и счет для номенклатуры, которую вы хотите списать?
Тетяна писал(а):Якщо Ви надсилаєте товар клієнту, то формуєте автоматично на основі рахунка-фактури видаткову накладну (товар уже списується зі складу).Як це зробити?Буду вдячна за допомогу

На счете-фактуре клацаете правой кнопкой мыши и выбираете пункт выпадающего меню "Сформировать расходную накладную с учетом остатков".
Аватара пользователя
Дарья
Консультант
 
Сообщения: 1774
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 9:40 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 1:10 pm

Дуже дякую
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 2:40 pm

коли я виписала росходну накладну то килькисні остатки не зминились.Можливо в настройках треба щось поставить
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Дарья » Вт авг 14, 2012 2:52 pm

Не может такого быть. Никаких таких настроек нет. Если есть остаток и Вы выписали расходную накладную, значит в отчете (меню Отчеты/Ведомость остатков) что-то наверняка изменилось.
Аватара пользователя
Дарья
Консультант
 
Сообщения: 1774
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 9:40 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 2:53 pm

і коли роздруковую накладну не пишеться адреса хоча вона є в котрагентах?
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 2:54 pm

дякую я зараз прогляну може я не туду дивилась
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Дарья » Вт авг 14, 2012 2:55 pm

вообще адреса нет, или все-таки частично есть, например, улица?
Аватара пользователя
Дарья
Консультант
 
Сообщения: 1774
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 9:40 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 2:57 pm

нічого не має просто написано адреса і все.Вибачаюсь що турбую
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Oksana » Вт авг 14, 2012 3:05 pm

А яку саме форму друку Ви вибираєте (як називається)?
Аватара пользователя
Oksana
Консультант
 
Сообщения: 975
Зарегистрирован: Чт июл 01, 2010 5:24 pm
Откуда: Киев

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 3:07 pm

видатна накладна без знижки і без пдв
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Oksana » Вт авг 14, 2012 3:16 pm

В цій формі друку адреса "витягується" з поля "Для накладних" вкладки "Адреса" картки організації.
Аватара пользователя
Oksana
Консультант
 
Сообщения: 975
Зарегистрирован: Чт июл 01, 2010 5:24 pm
Откуда: Киев

Re: Як оформить замовлення клієнта

Сообщение Тетяна » Вт авг 14, 2012 3:17 pm

Яку потрібно вібрати форму друку?Дякую за відповіді
Аватара пользователя
Тетяна
Опытный пользователь
Опытный пользователь
 
Сообщения: 54
Зарегистрирован: Пн авг 13, 2012 9:20 am

След.

Вернуться в CRM (Управление отношениями с клиентами)

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2

cron